Nickname: | Džejk |
Kategorie: | VIRTUAL |
Team: | not specified |
Země: | Česká republika |
Partneři: | not specified |
Web: | not specified |
fb: | not specified |
Instagram: | instagram.com/cwalik.jakub/ |
Youtube: | youtube.com/channel/UCvuIAVFwDX1yICM4uGBXvug |
Age: | 3 |
About me: |
#86 Jakub Valík
Race cars
Toyota GT86
|
|
Sign : | Toyota |
Model: | GT86 |
Engine: | |
Car performance: | |
Torque: | |
Car weight (kg): | |
Tires: | |
About car: |
Toyota AE86
|
|
Sign : | Toyota |
Model: | AE86 |
Engine: | |
Car performance: | |
Torque: | |
Car weight (kg): | |
Tires: | |
About car: |
Mazda Project K RX-7 FD3S
|
|
Sign : | Mazda |
Model: | Project K RX-7 FD3S |
Engine: | |
Car performance: | 1000 |
Torque: | |
Car weight (kg): | 1272 |
Tires: | R17 275R/245F |
About car: |
Toyota AE86 SR20DET
|
|
Sign : | Toyota |
Model: | AE86 SR20DET |
Engine: | |
Car performance: | 938 |
Torque: | |
Car weight (kg): | 1270 |
Tires: | R17 275R/255F |
About car: |
Statistiky jezdce - Drift
Ukazatel | Výsledek |
---|---|
Počet závodů | 9 |
Počet kvalifikačních jízd | 18 |
Počet odjetých battlů | 17 |
Počet vyhraných battlů | 9 |
Nejlepší v kvalifikaci | 0x |
Kvalifikační jízdy ze závodů - BRUDRA Virtual Drift Challenge v AČR 2021
Závod | 1. race | 2. race | 3. race | Nejlepší | Pořadí |
---|---|---|---|---|---|
RD7 BRUDRA Virtual Drift Challenge v AČR | 0 | 88 | 88 | 13. | |
RD6 BRUDRA Virtual Drift Challenge v AČR | 91 | 0 | 91 | 7. | |
RD5 BRUDRA Virtual Drift Challenge v AČR | 82 | 91 | 91 | 3. | |
RD4 BRUDRA Virtual Drift Challenge v AČR | 76 | 72 | 76 | 13. | |
RD3 BRUDRA Virtual Drift Challenge v AČR | 67 | 60 | 67 | 18. | |
RD2 BRUDRA Virtual Drift Challenge v AČR | 74 | 68 | 74 | 15. | |
RD1 BRUDRA Virtual Drift Challenge v AČR | 59 | 75 | 75 | 9. | |
RD0 BRUDRA Virtual Drift Challenge v AČR | 0 | 0 | 0 | 28. |
Kvalifikační jízdy ze závodů - CDS Brudra Virtual Drift Challenge 2020
Závod | 1. race | 2. race | 3. race | Nejlepší | Pořadí |
---|---|---|---|---|---|
CDS BRUDRA - Autoklub ČR Drift Race 2020 | 45 | 75 | 75 | 5. |