Nickname: | |
Kategorie: | PRO3 |
Team: | Hypers Drift Team |
Země: | Česká republika |
Partneři: | not specified |
Web: | not specified |
fb: | @hypersdriftteam |
Instagram: | @hypersdriftteam |
Youtube: | not specified |
Age: | 32 |
About me: |
#341 Marek Šubrt
Race cars
BMW E36 340i
|
|
Sign : | BMW |
Model: | E36 340i |
Engine: | M60b40 |
Car performance: | 300 |
Torque: | 420 |
Car weight (kg): | 1300 |
Tires: | |
About car: |
Statistiky jezdce - Drift
Ukazatel | Výsledek |
---|---|
Počet závodů | 5 |
Počet kvalifikačních jízd | 10 |
Počet odjetých battlů | 4 |
Počet vyhraných battlů | 0 |
Nejlepší v kvalifikaci | 0x |
Statistiky jezdce - Gymkhana
Ukazatel | Výsledek |
---|---|
Počet závodů | 4 |
Počet kvalifikačních jízd | 8 |
Nejlepší v kvalifikaci | 0x |
Kvalifikační jízdy ze závodů - Transport Projekt Drift Challenge 2024-Gymkhana-PRO3
Závod | 1. race | 2. race | 3. race | Nejlepší | Pořadí |
---|---|---|---|---|---|
RD3 Gymkhana Challenge - Car Wars | 00:38,830 | 00:38,840 | 00:38,830 | 3. |
Kvalifikační jízdy ze závodů - Transport Projekt Drift Challenge 2023-Gymkhana-PRO3
Závod | 1. race | 2. race | 3. race | Nejlepší | Pořadí |
---|---|---|---|---|---|
RD4 Gymkhana Challenge - Grand Final - Pananeský Týnec | 00:42,680 | 00:42,410 | 00:42,410 | 8. | |
RD3 Gymkhana Challenge - Car Wars | 00:36,170 | 00:35,600 | 00:35,600 | 6. | |
RD2 Gymkhana Challenge - Panenský Týnec | 00:45,280 | 00:44,310 | 00:44,310 | 7. |
Kvalifikační jízdy ze závodů - Transport Projekt Drift Challenge 2023-Drift-PRO3
Závod | 1. race | 2. race | 3. race | Nejlepší | Pořadí |
---|---|---|---|---|---|
RD5 Drift Challenge - Grand Final - P.Týnec | 81 | 0 | 81 | 7. | |
RD4 Drift Challenge - Car Wars | 76 | 80 | 80 | 3. | |
RD2 Drift Challenge - P. Týnec | 40 | 61 | 61 | 13. | |
RD1 Drift Challenge - Car Wars | 0 | 79 | 79 | 11. |
Kvalifikační jízdy ze závodů - Transport Projekt Drift Challenge 2022-Drift-PRO3
Závod | 1. race | 2. race | 3. race | Nejlepší | Pořadí |
---|---|---|---|---|---|
RD5 Transport Projekt - GRAND FINAL | 81 | 50 | 81 | 4. |